Planlanmış mesaj kullanarak zamandan tasarruf

Giriş zamanından çıkışa kadar misafirlerle iletişiminizi otomatik hâle getirin.
Yazan Airbnb, yayımlanma tarihi 19 Kas 2020
2 dakikalık okuma
Güncelleme tarihi: 1 May 2024

Planlanmış mesajlar aracı, giriş günü gibi belirli anlarda önemli bilgileri misafirlerle otomatik olarak paylaşmanıza yardımcı olur. Bu araçla, standart mesajlar oluşturabilir ve bunları misafirlerin bilgileri isteme olasılığının en yüksek olduğu zamanlarda gönderilecek şekilde planlayabilirsiniz.

Ayrıca misafirlerle mesajlaşırken zaman kazanmak için hızlı yanıtlar da oluşturabilirsiniz. Bunlar, sık sorulan soruları yanıtlamak için kullanılan kısa şablonlardır.

Mesajları kişiselleştirme ve planlama

Mesaj yazmak ve planlamak için Mesajlar sekmenizdeki mesajlaşma ayarlarına gidin.

Bu mesajları kısa kodlar ekleyerek kişiselleştirebilirsiniz. Bu yer tutucular hem kaydınızdan hem de misafirinizin rezervasyonundan ev kurallarınız, adları ve giriş tarihleri gibi bilgileri çeker. Kısa kodları boş olan mesajlar doğru bir şekilde gönderilmeyeceğinden kayıt bilgilerinizi mutlaka eksiksiz ve güncel hâlde tutun.

Kısa kod eklemek için açılır menüyü kullanın. Yazmayı bitirdiğinizde gönderimin hangi misafir eylemiyle tetikleneceğini seçerek mesajı planlayın. Gerektiğinde mesajı düzenleyebilir, atlayabilir veya planlanandan daha erken gönderebilirsiniz.

Planlanmış bir mesajda kısa kodları nasıl kullanabileceğinizi buradan öğrenebilirsiniz:

Merhaba [misafir adı],

Rezervasyon yaptığınız için teşekkürler! [giriş tarihi] tarihinde sizi karşılayacağımız için heyecan duyuyoruz. Sizin için sorunsuz bir giriş planlayabilmemiz amacıyla lütfen seyahat bilgilerinizi paylaşın. Genellikle [giriş saati] veya sonrasında giriş yapabilirsiniz.

Bölge hakkında bazı kısa bilgiler: [semt]

Bu bölgede ulaşım hakkında birkaç ipucunu burada bulabilirsiniz: [ulaşım]

Rehberimizde [city] bölgesini ziyaret etmek için yararlı öneriler bulabilirsiniz. Rehbere şuradan ulaşın: [rehber]. Seyahatinizden birkaç gün önce giriş bilgilerini sizinle paylaşacağız. Sorunuz varsa lütfen bize bildirin.

Planlanmış mesajları ne zaman hazırlamalı?

İstediğiniz zaman bir mesaj planlayabilirsiniz. Misafirlerin ihtiyaç duyduğu önemli bilgileri göndermek için bu anları göz önünde bulundurun.

  • Rezervasyondan kısa bir süre sonra: Rezervasyondan hemen sonra gönderilen bir teşekkür notuyla misafirlere isteklerini aldığınızı bildirebilir, ayrıca yaklaşan konaklamaları için ayrıntılar ve ipuçları sunabilirsiniz.
  • Girişten önce: Misafirlere yaklaşan konaklamalarını hatırlatarak varışlarına hazırlanmalarını sağlayın. Bu mesajları girişten 14 gün öncesine kadar planlayabilirsiniz.
  • Giriş günü: Giriş talimatlarını önceden paylaşmış olsanız bile birçok misafir giriş gününde yol tarifi de dâhil olmak üzere önemli bilgileri yeniden almayı faydalı buluyor.
  • Konaklamanın ilk günü: Her şeyin yolunda olup olmadığını onaylamak için misafirle iletişime geçin ve olası sorularını yanıtlamayı teklif edin.
  • Çıkıştan sonraki gün: Misafirlerinize yerinizde konakladıkları için teşekkür edin ve bir değerlendirme yazmalarını hatırlatın.

Bu makalede yer alan bilgiler yayın tarihinden bu yana değişmiş olabilir.

Airbnb
19 Kas 2020
Bu yardımcı oldu mu?