Fiyatınızı gözden geçirme

Rekabetçi bir strateji geliştirmek için yerleşik fiyatlandırma araçlarını kullanın.
Yazan Airbnb, yayımlanma tarihi 8 May 2024
3 dakikalık okuma
Güncelleme tarihi: 8 May 2024

Airbnb Start sırasında önerilen fiyat belirlenirken konum, olanaklar ve benzer kayıtlar için misafir talebi gibi etkenler dikkate alınır. Fiyatınızın kontrolü her zaman sizdedir ve bu fiyatı dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Yeriniz için belirlediğiniz fiyat yakınlardaki benzer yerlerden yüksekse rezervasyonları kaçırabilirsiniz. Fiyatınızı şimdi gözden geçirin; ayarlarınızı kazanç hedeflerinize ulaşacak şekilde düzenli olarak değiştirebilirsiniz.

Yakınlardaki benzer kayıtlarla karşılaştırma

Yerel talebi anlamak, yeriniz için rekabet gücü yüksek bir fiyat belirlemenize yardımcı olabilir.

Yakınlardaki benzer kayıtların ortalama fiyatlarını haritada görüntülemek için takviminize gidin. Seçtiğiniz tarihlerde rezerve edilmiş veya edilmemiş yerleri görmeyi seçebilirsiniz. Hangi kayıtların benzer olduğunu konum, boyut, özellikler ve olanaklar dâhil olmak üzere birçok faktör belirler.

Ev Sahipleri Danışma Kurulu üyesi ve Avustralya'nın Yeni Güney Galler bölgesinde Süper Ev Sahibi olan Felicity, "Bölgemde neler olup bittiğini bilmek fiyat konusunda çok daha kendimden emin olmamı sağlıyor" diyor. "En iyi fiyatı belirlediğim için tutumumu korumalı mıyım yoksa fiyatımı düşürmeli miyim biliyorum."

Diğer etkenleri göz önünde bulundurma

Fiyatınızı gözden geçirirken şunları unutmayın:

  • Mevsimsel trendler: Fiyatınızı talebe göre ayarlayabilirsiniz. New York'un Accord bölgesinde Süper Ev Sahibi olan Lisa, havuzu olduğu için fiyatını yazın daha yüksek tuttuğunu; "rezervasyonlarda yıl boyu istikrar sağlamak" için de kışın fiyatını düşürdüğünü söylüyor.

  • Misafirlerin ödeyeceği toplam fiyat: Airbnb hizmet bedelleri, vergiler ve temizlik veya evcil hayvan ücreti gibi her türlü ek ücret bu fiyata dâhildir. Misafirlerin ödeyeceği ücretin de dâhil olduğu bir fiyat dökümü almak için takviminizden bir tarih veya tarih aralığı seçin.

  • Yerinizin değeri: Mekânınızı yenilemek daha çok misafirin ilgisini çekmenizi sağlayabilir. Ev Sahipleri Danışma Kurulu üyesi ve Kaliforniya'nın Lake Arrowhead bölgesinde Süper Ev Sahibi olan Katie Kay, "Tasarım ve olanaklar, fiyatınızı ve rezervasyonlarınızı artırmak için harika bir yöntemdir." diyor.

Akıllı Fiyatlandırma, fiyatlandırmanızı otomatik olarak ayarlamanıza yardımcı olabilir. Bu araç, fiyatınızı düzenli olarak talebe göre ayarlamak için yüzlerce faktör kullanır. Fiyat aralığınızı kendiniz belirleyip istediğiniz tarihler için açıp kapatabilirsiniz.

İndirim ekleme

Bazı ev sahipleri ilk başlarda, kayıtları yeni misafirleri rezervasyon yapmaya teşvik edecek sayıda değerlendirme alana kadar, düşük bir fiyat belirler. Promosyonlar ve indirimler de misafirlerin ilgisini çekmeye yardımcı olabilir. Bu promosyon ve indirimler şunlardır:

  • Yeni kayıt promosyonu: Alacağınız ilk üç rezervasyon için gecelik fiyatınızda %20 indirim yapın. Böylelikle daha kısa süre içinde değerlendirme alabilirsiniz.

  • Erken rezervasyon indirimi: Misafirlerin girişten ne kadar süre önce (1 aydan 24 aya kadar) rezervasyon yapmaları gerektiğini siz belirleyin.

  • Son dakika indirimi: Giriş tarihinden kısa süre önce (girişe 1 ila 28 gün kala) rezervasyon alarak takviminizdeki boşlukları doldurun.

  • Haftalık ve aylık indirimler: En az 7 ve en az 28 gecelik rezervasyonlarda belirli bir yüzdelik oranda indirim sunun.

Ev sahipleri danışma kurulu üyesi ve İspanya'ya bağlı Kanarya Adaları'nda Süper Ev Sahibi olan Daniel, "Haftalık ve aylık indirim sunarak daha uzun süreli konaklama rezervasyonları alıyorum." diyor. "Bunun sonucunda genellikle misafirler bir haftalık rezervasyon yapıyor. Bu da benim için bir başarı."

Bu makalede yer alan bilgiler yayın tarihinden bu yana değişmiş olabilir.

Airbnb
8 May 2024
Bu yardımcı oldu mu?