Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Yordam araçları

Çözüm Merkezi'nde para isteme veya gönderme

Eksik bir olanak için misafirine kısmi para iadesi gönderen bir ev sahibi, kahve bardağını kırdığı için ev sahibine ödeme yapan bir misafir ve çok daha fazlası. Çözüm Merkezi, bir Airbnb konaklaması veya deneyimiyle ilgili para isteklerini sonuçlandırmayı kolaylaştırır.

Çözüm Merkezi'nde ev sahibinizden veya misafirinizden para isteme

  1. Çözüm Merkezi'ne ve ardından Para iste'ye tıklayın.
  2. Rezervasyonunuzu belirleyin ve Seç'e tıklayın.
  3. Bu para talebi ne için? altında neden para talep ettiğinizi en iyi açıklayan seçeneği tercih edin.
  4. Talep ettiğiniz tutarı girin.
  5. Yüklemek istediğiniz ek varsa yükleyin ve bir not ekleyin.
  6. Sonraki'ne ve ardından Talep et'e tıklayın.

Çözüm Merkezi'nde ev sahibinize veya misafirinize para gönderme

  1. Çözüm Merkezi'ne ve ardından Para gönder'e tıklayın.
  2. Rezervasyonunuzu belirleyin ve Seç'e tıklayın.
  3. Bu ödeme ne için? altında neden para gönderdiğinizi en iyi açıklayan seçeneği tercih edin.
  4. Ödeme tutarını girin ve bir not ekleyin.
  5. Sonraki'ne tıklayın.
  6. Bir ödeme yöntemi seçip Onayla ve öde'ye tıklayın.

Rezervasyonun çıkış tarihi üzerinden 60 günden uzun zaman geçmişse

Çözüm Merkezi'ne yeni bir isteği ancak rezervasyonun çıkış tarihinden sonraki 60 gün içinde gönderebilirsiniz.

İsteğin çıkıştan sonraki 60 gün içinde gönderilmiş olması koşuluyla mevcut bir Çözüm Merkezi isteğine çıkışın üzerinden 60 günden uzun bir süre geçmesine rağmen yanıt verebilirsiniz. Olası yanıtlar; tutarın tamamını ödemek, farklı bir tutar ödemek veya isteği reddetmektir.

Rezervasyon henüz başlamadıysa

Kısmi bir para iadesi söz konusu olduğu sürece ev sahipleri, onaylanmış bir rezervasyonda giriş yapılmadan önce Çözüm Merkezi üzerinden misafire para gönderebilir. Misafirler ise girişten önce ev sahibine para gönderebilir ancak rezervasyon başlamadan önce ev sahibinden para isteyemezler.

Misafir, rezervasyonu giriş tarihinden önce iptal eder ve ev sahibi de tam para iadesi yapmayı kabul ederse iade sürecini misafir veya ev sahibi başlatabilir:

  • Misafir, Çözüm Merkezi aracılığıyla ev sahibinden tam para iadesi isteyebilir.
  • Ev sahibi, Topluluk Desteği ekibimizin misafire tam para iadesi yapması için Airbnb ile iletişime geçebilir.

Rezervasyonun giriş tarihi geçtiyse

Ev sahipleri ve misafirler, Çözüm Merkezi'ni kullanarak girişten sonra birbirlerine para gönderebilir veya birbirlerinden para isteyebilir.

Bir misafir rezervasyonunu iptal ederse ve giriş tarihi de geçmişse ev sahibi Çözüm Merkezi aracılığıyla misafire tam para iadesi yapabilir.

Rezervasyon yaptığınız konaklama yeri bir otelse

Çözüm Merkezi bazı otel konaklamalarında kullanılamayabilir. Böyle durumlarda, ev sahibinin ve otelde konaklayan misafirin parayla ilgili istekleri doğrudan aralarında çözmesi gerekir.

Bu makale yardımcı oldu mu?

İlgili makaleler

  • Yordam araçları

    Çözüm Merkezi'nde isteklerinizi bulma

    Çözüm Merkezi'nde gönderdiğiniz bir isteğin durumunu kontrol edin, aldığınız bir isteği yanıtlayın veya geçmiş bir isteği inceleyin.
Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
Oturum açın veya kaydolun