Bu basit ev sahibi araçları daha fazla misafirin ilgisini çekmenize yardımcı olabilir
Önemli noktalar
Video klipler deneyiminizin öne çıkmasına yardımcı olabilir
Promosyonlar misafirlerin dikkatini çekmenin harika bir yoludur
Erişilebilirlik özellikleri ekleyerek daha fazla misafirle bağlantı kurabilirsiniz
Daha fazla misafire ulaşmak ve deneyiminiz için daha fazla rezervasyon almak ister misiniz? Bunu yapmanıza yardımcı olmak için promosyonlardan özel rezervasyon bağlantılarına kadar çeşitli ev sahibi araçları tasarladık.
1. Öne çıkan özel video ekleyin
Bir resim bin kelimeye bedelse bir videonun yüz yüze deneyiminize ne kadar değer katabileceğini bir düşünün! En sevdiğiniz kliplerden beş ila on tanesini seçin ve Deneyimleriniz bölümündeki Video sekmesini kullanarak yükleyin. Deneyiminizi vurgulamak için bunları müzikle tamamlanmış kısa bir video şeklinde düzenleyeceğiz.
Yüz yüze deneyiminizin video prodüksiyonu hakkında daha fazla bilgi edinin
2. Özel grup rezervasyonlarına izin verin
Bu araç, deneyiminizi özel partilere ve gruplara sunmanızı sağlar. Bir misafir bir grubun tamamını rezerve etmek isterse sunduğunuz tüm yerleri tek seferde rezerve edebilir. Kaydınızı daha geniş bir yelpazedeki misafirlerin kullanımına sunmak istiyorsanız bu yararlı olabilir.
Kurumsal partiler ve diğer gruplar, özel grup rezervasyonlarına izin veren deneyimleri bulmak için arama sonuçlarını filtreleyebilir. Bu da bu gruplara uygun hâle getirdiğiniz deneyimin filtre uygulanan aramalarda görüneceği anlamına gelir. Ayrıca arkadaşlarınız, aileniz veya diğer ev sahipleri için özel olarak bir rezervasyon oluşturabilirsiniz.
3. Esnek bir iptal politikası benimseyin
Airbnb araştırmaları, misafirlerin esnek iptal politikalarını tercih etme eğiliminde olduklarını gösteriyor. Esneklik, misafirlerin planlama stresini azaltabilir ve deneyimler için diledikleri anda rezervasyon yapmalarına olanak tanıyabilir. Ev sahiplerine iki farklı iptal politikası sunuyoruz. Esnek seçeneği tercih etmek, deneyiminizi misafirler için daha cazip hâle getirebilir.
4. Yeni deneyimler için fiyatlandırma promosyonu sunun
Oluşturduğunuz yeni bir deneyimi sınırlı bir süre için daha düşük bir fiyatla yayımlayabilirsiniz. Bu, daha fazla kişiyi deneyiminiz için rezervasyon yapmaya teşvik edebilir ve çok sayıda değerlendirme almanızı sağlayabilir.
Ayrıca, erken gelen misafirleri değerlendirme yazmaya teşvik edebilirsiniz. Bu, misafirlerin deneyimin kalitesine olan güvenini artırabilir ve daha fazla rezervasyon almanıza yardımcı olabilir. Airbnb araştırmaları, ilk 30 gün içinde 5'ten fazla değerlendirme alan deneyimler ile ilk 6 ay içinde rezervasyonlarda görülen artış arasında bir ilişki olabileceğini gösteriyor.
Fiyatlandırma stratejisi geliştirme hakkında ev sahiplerinden bilgi edinin
5. Yalnızca davetle rezervasyon yapılan bir deneyim kaydı paylaşın
Özel rezervasyonlar herkesin deneyiminizi bir grup için rezerve etmesine olanak tanırken yalnızca davetle rezervasyon yapılan kayıtlar herkese açık değildir. Deneme açılışı, deneyim provaları ve diğer özel etkinlikler için belirli kayıtları yalnızca davetlilere açık hâle getirebilir ve bu kayıtları özel bir bağlantı kullanarak aile ve arkadaşlarınızla kolayca paylaşılabilirsiniz.
Yeni deneyim promosyonlarında olduğu gibi, yalnızca davetlilere sunulan bir kayıt oluşturmak çok önemli olan ilk değerlendirmeleri almanıza yardımcı olabilir.
Yalnızca davetlilere özel deneyim kayıtları hakkında daha fazla bilgi edinin
6. Farklı fiyatlandırma stratejilerini test edin
Bu araç ile aynı deneyimi farklı fiyatlarla sunabilirsiniz. Bu, fiyatlandırmayı denemenin ve daha fazla misafiri deneyiminize katılmaya teşvik etmenin düşük riskli bir yoludur.
Örneğin, hafta sonları deneyiminize daha yüksek talep olabilir, bu nedenle bu yerleri daha yüksek fiyatlarla sunmayı düşünebilirsiniz. Aynı şekilde, talebin daha düşük olduğu günlerde veya dönemlerde indirimli fiyatlar sunabilirsiniz. Başlamak için birkaç deneyim tekrarı seçin ve misafirlerin nasıl yanıt verdiğini gözlemleyin.
7. Erken rezervasyonlar için fiyatlandırma promosyonları sunun
Deneyiminizdeki yerleri 2 haftadan daha uzun bir süre öncesinden rezerve eden misafirler için indirim sunarak rezervasyon teşviki oluşturabilirsiniz. Deneyiminizin tekrarlarını aylar öncesinden planlayabilirsiniz. Misafirler fiyatlandırma promosyonunuz kapsamında rezervasyon yaparsa daha düşük bir fiyat alırlar.
8. Aile dostu bir deneyime ev sahipliği yapın
Bir yetişkinin eşlik etmesi koşuluyla 18 yaşın altındaki misafirleri kabul etmeyi seçebilirsiniz. Bu, daha büyük grupların veya ailelerin rezervasyonlarını çekmenize yardımcı olabilir.
Deneyiminiz ailelerin birlikte yapabileceği bir etkinlikse, özellikle yürüyüş turu veya resim dersi gibi bir aktiviteyse bu özellikle yararlı olacaktır. Deneyiminizin bebekler veya küçük çocuklar için ideal olmaması durumunda bir minimum misafir yaşı belirtebilirsiniz.
9. Erişilebilirlik araçları ekleyin
Kaydınıza erişilebilir bir banyo, yardımcı teknolojiler ve işitme engelli dostu cihazlar gibi erişilebilirlik özellikleri eklemek, belirli ihtiyaçlarını karşılayan deneyimler arayan misafirlere yardımcı olabilir. Misafir gerekliliklerinizi düzenleyerek ve çevresel özellikler, iletişim özellikleri ve daha fazlasını ekleyerek bunları etkinleştirebilirsiniz.
Araştırmalarımız, misafirlerin bu özellikleri yararlı bulduğunu gösteriyor. Temmuz-Eylül 2021 döneminde 300.000'den fazla misafir, konaklama yeri aramalarını daraltmak için erişilebilirlik filtrelerini kullandı.* Bu özellikleri kaydınıza ekleyerek erişilebilirlik ihtiyaçları olan misafirlerin deneyiminizin kendileri için uygun olduğunu ve bu deneyime kolayca katılabileceklerini bilmelerine yardımcı olursunuz.
Erişilebilirlik özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinin
*Airbnb'nin kendi bünyesindeki global rezervasyon verilerine göre.
Önemli noktalar
Video klipler deneyiminizin öne çıkmasına yardımcı olabilir
Promosyonlar misafirlerin dikkatini çekmenin harika bir yoludur
Erişilebilirlik özellikleri ekleyerek daha fazla misafirle bağlantı kurabilirsiniz